11. Asiakaskäyttäytymiseen vaikuttaminen

Erinomaiset myyntitaidot - Superior Sales Skills

Asiakaskäyttäytymiseen vaikuttaminen (Brian Tracy)

Miksi ihmiset ostavat tai kieltäytyvät ostamasta? Miksi jotkut ihmiset ostavat
nopeasti kun taas toisilla tuntuu kestävän ikuisesti tehdä päätös ostaa tai olla
ostamatta?

Motivaatiopsykologiassa on tehty monta vuotta tutkimusta syiden löytämiseksi,
miksi ihmiset käyttäytyvät niin kuin he tekevät, varsinkin myyntitilanteissa.
Kaikki menestyvät myyjät ja kaikki menestyvät myyntijärjestöt ovat löytäneet
tapoja käyttää hyväksi näitä taustalla olevia motivaatioita jotka saavat ihmiset
toimimaan ja reagoimaan kaupallisiin viesteihin ja myyntiehdotuksiin.

Mitä enemmän sinä tiedät siitä miten ja miksi ihmiset tekevät niitä asioita mitä
he tekevät, sitä nopeampaa ja helpompaa sinulle on saada prospektit asiakkaiksi
ja saada ne liidit (myyntijohtolangat) ja jälleenmyynnit jotka tekevät sinusta
huipputoimijan alallasi.

Tällä istunnolla opit joitakin parhaita vaikutusstrategioita ja -tekniikoita
ammattimaisessa myymisessä.

Verkkovalmennus sisältää:

  • Suomennetun (tekstitys) opetusvideon (Brian Tracy: Erinomaiset myyntitaidot / Superior Sales Skills)
  • Suomen kielisen työkirjan + tehtäviä

Ladattava tiedosto:

  • Zip-tiedosto (sisältää työkirjan ja opetusvideon)
  • Saat latauslinkin suoraan näytöllesi ja/tai ilmoittamaasi sähköpostiosoitteseen
  • Linkki voimassa 3 latauskertaa tai 6kuukauden ajan tilauksesta

“The inner thought coming from the heart represents the real motives and desires. These are the causes of action.”

11. Asiakaskäyttäytymiseen vaikuttaminen

Sisältää ladattavan tiedoston

Tilaamalla verkkokurssin hyväksyt toimitusehtomme.

11. Asiakaskäyttäytymiseen vaikuttaminen

62,00 €

Sis. ALV 24,00%