Rekisteripalvelut

Rekisteripalvelut

Laadukas ja paikkansa pitävä asiakasrekisteri on myynnin ja markkinoinnin tärkein perustyökalu. Salescon tarjoaa sinulle Suomen suurimman ja ajantasaisimman asiakastietokannan (Suomen Asiakastieto) ja parhaat työkalut, jotta löydämme sinulle juuri ne asiakkaat keitä tavoittelet.

Asiakastietojen muutos päättäjätason henkilöistä on vuositasolla noin 30 %. Siis yksi kolmannes asiakasrekisteristänne vanhenee vuoden sisällä, mikäli siitä ei pidetä huolta. Mitä tämä tarkoittaa pahimillaan on se, että yksi kolmannes myynnin- ja markkinoinnin toimenpiteistä sekä resursseista kohdistuvat vääriin henkilöihin ja ei tuota mitään. Salescon auttaa sinua kohdistamaan markkinointiin ja myyntiin tarkoitetut rahat tehokkaammin ja tuottaa sitä kauttaa sinulle parempaa tuottoa. Autamme sinua myös rikastamaan nykyistä asikaskasrekisteriäsi, jotta pystyt tekemään laadukkaampia päätöksiä heidän suhteen.

Nykyisen asiakastiedon rikastaminen

Mikäli haluat lisätä tietämystäsi nykyisistä asiakkuuksistasi, jotta voit palvella heitä paremmin ja ohjata markkinoinnin ja myynnin resursseja tehokkaammin, voimme rikastuttaa nykyisen asiakasrekisterisi tiedot. Nykyisen asiakasrekisterin rikastuttaminen on helppo ja vaivaton tapa saada rekisterit ajan tasalle, jotta voit kohdentaa resurssisi paremmin ja tehdä laadukkaampia päätöksiä.

Uusasiakashankinta ja kohderyhmät

Kohderyhmän määrittely, varsinkin uusasiakashankinnassa, on kuin ilotulitusraketin tikku – Se ohjaa raketin juuri sinne minne sen täytyykin mennä. Ajattele, jos sinun markkinointi- ja myyntitoimesi olisivat kuin ilotulitusraketti ilman keppiä – Todennäköisesti kaikki ponnistelusi, energiasi ja resurssisi ohjautuisivat täysin hallitsemattomasti väärään osoitteeseen.

Kohderyhmän voi rajata monellakin tapaa ja rajaaminen on aina tapauskohtaista. Perinteinen kohderyhmän rajaus liittyy rajauksiin, joihin kuuluvat mm. alue-, toimiala-, liikevaihto- ja henkilöstönmäärärajaukset, sekä eri yritysmuodot. Hyvin usein kohderyhmän rajaus jää edelliselle tasolle ja tulokset eivät ole tällöin optimaalisia. Vaihtoehtoja kohderyhmän tarkentamiseen on lukuisia ja suosittelemme lisäämään kohderyhmän tarkentamiseen myös laatutekijöitä, joilla mitataan yrityksen toiminnantasoa useilla eri mittareilla. Näitä mittareita ovat esimerkiksi maksukyky, tuloksen muutos, liikevaihdon muutos, taseen loppusumma etc. Mittareita on lukuisia. Salesconin kohderyhmäpalvelut ohjaavat sinut aina myös päättäjätietotasolle. Perinteinen kohderyhmäpalvelu ohjaa sinut toimitusjohtajatasolle, mutta Salescon kohderyhmäpalvelut sisältävät lukuisia muita mahdollisuuksia tavoittaa juuri oikea henkilö halutusta yrityksestä. Näitä yläkäsitevalintoja ovat mm. Juridiset vastuuhenkilöt, viestintä, myynti, rahoitus, markkinointi, IT ja useita muita tasoja.

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Jätä oheen sähköpostisi niin otamme sinuun yhteyttä!

Tavoitat meidät myös puhelimitse numerosta 050 571 4383 tai sähköpostitse info@salescon.fi