Erinomaisen asiakaspalvelun tarjoaminen (Brian Tracy)
Riippumatta mitä teet yhtiössäsi tai järjestössäsi, sinun ammattinimikkeesi on
”Ongelman Ratkaisija” ja työtehtävän tarkoitus on ”Asiakkaiden Tyytyväisyys.”
Asiakas on kuka tahansa, josta työmenestyksesi ja turvallisuutesi ovat
riippuvaisia. Asiakkaasi on kuka tahansa jonka menestys ja turvallisuus ovat
riippuvaisia sinusta.
Parhaimmat myyjät ja parhaimmat yhtiöt ovat ”hulluina asiakaspalvelusta”.
Asiakas on tärkein henkilö. Kaikki mitä he tekevät on suunniteltu tyydyttämään
asiakkaita paremmin jollakin tavalla.
Niin kuin Sam Walton sanoi, ”Oikea pomo on aina asiakas. Ja hän voi irtisanoa
meidät milloin tahansa yksikertaisesti päättämällä kuluttaa rahansa jossain
muualla.”
Taitosi kehittyä ja ylläpitää mainetta korkeantasoisen palvelun tai tuotteen
tarjoajana on avain yhtiösi menestykseen ja vaurauteen - ja myös menestykseen
omalla alallasi.
Tällä tunnilla tulet oppimaan:
- Neljä asiakaspalvelun tasoa.
- Neljä tuotteiden tasoa.
- Miten kehitellä asiakaspalvelustrategiaa
- Miten määritellään laatusijoitus markkinoilla
Verkkovalmennus sisältää:
- Suomennetun (tekstitys) opetusvideon (Brian Tracy: Erinomaiset myyntitaidot / Superior Sales Skills)
- Suomen kielisen työkirjan + tehtäviä
Ladattava tiedosto:
- Zip-tiedosto (sisältää työkirjan ja opetusvideon)
- Saat latauslinkin suoraan näytöllesi ja/tai ilmoittamaasi sähköpostiosoitteseen
- Linkki voimassa 3 latauskertaa tai 6kuukauden ajan tilauksesta
”Jos muutos (yhtiön) ulkopuolella on suurempi kuin muutos (yhtiön) sisällä, loppu on lähellä.”